راهنمای خرید باند کوچک
نوشته شده توسط : نازی

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی از آنها در مکان های مختلف استفاده کنند تا با پخش موسیقی اوقات فراغت خود را بیشتر لذت ببرند. فرقی نمی کند کجا باشید.

در خانه ، اتومبیل یا جاده اگر بلندگوی بلوتوث دارید می توانید از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید بدون اینکه نگران پیدا کردن پریز برق برای اتصال بلندگو باشید.این اسپیکر کوچک و قابل حمل به شما امکان می دهد بلندگوهای کم حجم تلفن خود را برای گوش دادن به آهنگ تنظیم کنید.

باند کوچک با بلندگوهای بلوتوث می توانید گوش دادن به موسیقی را برای خود و دیگران لذت بخش و راحت تر کنید. در ادامه ای مطلب 8 مدل از بهترین و پرقدرت ترین اسپیکر بلوتوثی های موجود در بازار را معرفی میکنیم.

1. اسپیکر بلوتوثی JBL FLIP 5
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 5

شرکت آمریکایی JBL یکی از مشهورترین سازندگان اسپیکرهای بلوتوثی به حساب می‌آید. اولین ویژگی خوب این اسپیکر، وزن کم ۵۴۰ گرمی و ابعاد کوچک آن می‌باشد که به شما امکان می‌دهد، به سادگی آن را به دنبال خود حمل کرده و بدون نگرانی از خیس شدن از آن استفاده کنید، چرا که Flip 5 دارای گواهی IPX7 بوده و می‌تواند تا عمق حدود ۱ متری از نفوذ آب جلوگیری کند.

این اسپیکر که توان خروجی ۲۰ واتی دارد با استفاده از بلوتوث نسخه ۴.۲ به گوشی هوشمند یا دیگر وسایل متصل شده و به لطف باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌تواند تا ۱۲ ساعت به پخش موزیک بپردازد. شما به راحتی می‌توانید دو یا حتی چند عدد از این اسپیکرها را به یکدیگر متصل کرده تا صدای بلندتر و فراگیرتری تولید کنید.

از دیگر ویژگی‌های Flip 5 می‌توان به داشتن رنگ‌های متنوع و مدت زمان ۲.۵ ساعته برای شارژ شدن اشاره کرد.

مشخصات
نوع اتصال
بی‌سیم و باسیم
اتصال دهنده
بلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث
4.2
پروفایل‌های قابل پشتیبانی
A2DP V1.3, AVRCP V1.6, HFP V1.6, HSP V1.2
قیمت روز، موجودی و خرید اینترنتی
2. اسپیکر بلوتوثی JBL CHARGE 4
اسپیکر-بلوتوثی-قابل-حمل-جی-بی-ال
اسپیکر JBL CHARGE 4 محصولی است که شرکت JBL آن را برای استفاده در شرایط مختلف مهیا کرده است، زیرا این دستگاه از جنس پارچه مقاوم و با دوام بوده و همچنین از گواهی IPX7 هم پشتیبانی می‌کند. دلیل دیگری که این اسپیکر را به همراه بسیار مناسبی بدل کرده، استفاده از یک باتری ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌باشد که نه تنها پخش ۲۰ ساعت مداوم موزیک را تضمین می‌کند، بلکه می‌توان از آن به عنوان پاوربانک برای شارژ کردن گوشی هوشمند استفاده کرد.

بیشتر بخوانید
10 مدل از بهترین مارک اسکنر خوش قیمت در بازار
این اسپیکر با برخورداری از توان خروجی ۳۰ واتی و همچنین دو bass radiators داشتن صدای استریوی بلند، واضح و با باس قوی را نوید می‌دهد. همه‌ی این ویژگی‌ها باعث شده تا وزن JBL charge 4 افزایش یافته و به ۹۶۰ گرم برسد. JBL برای اتصال گوشی‌ هوشمند و دیگر پخش کنند‌ه‌ها به این اسپیکر به غیر از بلوتوث نسخه ۴.۲ از جک ۳.۵ میلی متری صدا هم استفاده کرده است تا بتوان پخش کننده‌های قدیمی‌تر که فاقد بلوتوث هستند را هم به این محصول متصل کرد.

از دیگر مشخصه‌های این دستگاه می‌توان به نسبت سیگنال به نویز ۸۰ دسی‌بل، امکان اتصال به چندین اسپیکر دیگر و زمان شارژ ۴ ساعته اشاره کرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: